Rejestracja online.
Rejestracja online.
Członkowie IAML |
Członkowie IAML |
NIE-Członkowie IAML |
NIE-Członkowie IAML |
Studenci* |
Studenci* |
Osoba towarzysząca |
Osoba towarzysząca |
Bankiet pożegnalny |
270,00 PLN |
Opłata za Cały Kongres obejmuje: udział we wszystkich sesjach, przerwy kawowe i obiadowe, materiały kongresowe, uroczystość otwarcia i wszystkie koncerty, jedną wybraną wycieczkę we środę (17 lipca).
Opłata za Jeden dzień obejmuje: udział we wszystkich sesjach w wybranym dniu, przerwy kawowe i obiadowe w wybranym dniu, materiały kongresowe, jeden koncert lub jedną wybraną wycieczkę we środę (17 lipca).
Opłata za Dwa dni obejmuje: udział we wszystkich sesjach w wybranych dwóch dniach, przerwy kawowe i obiadowe w wybranych dwóch dniach, materiały kongresowe, dwa koncerty lub jeden koncert i jedną wybraną wycieczkę we środę (17 lipca).
Opłata za Osobę towarzyszącą obejmuje: uroczystość otwarcia i wszystkie koncerty, jedną wybraną wycieczkę we środę 17 lipca, specjalne wycieczki dla osób towarzyszących we wtorek (16 lipca) i w czwartek (18 lipca).
Uczestnicy na jeden dzień lub dwa dni mogą wziąć udział w wycieczkach we środę (17 lipca), tylko gdy uczestniczą w kongresie w tym dniu.
*Aby potwierdzić status studenta należy okazać legitymację studencką/doktorancką w trakcie rejestracji.
1. Kartą kredytową (płatność on-line)
Po zalogowaniu do systemu rejestracyjnego nacisnąć link Pay on-line. Zaznaczyć wysokość opłaty rejestracyjnej i nacisnąć guzik Pay on-line. Nastąpi przekierowanie do systemu płatności (FirstData Polcard).
2. Przelewem bankowym
Po zalogowaniu do systemu rejestracyjnego nacisnąć link Edit registration fees.
Wybrać zakładkę Payments and invoices. Dane do przelewu bankowe zostaną wyświetlone na ekranie.
W tytule płatności przelewu bankowego należy podać nazwisko uczestnika oraz kod kongresu (IAML 2019).
W przypadku płatności przelewem bankowy, wszystkie opłaty bankowe pokrywa uczestnik.
Uczestnicy, którzy potrzebują faktury za wybrane opłaty, powinni uzupełnić dane faktury w systemie rejestracji. Faktura zostanie wystawiona po otrzymaniu płatności. Uczestnicy, którzy potrzebują faktury proforma przed uregulowaniem płatności, proszeni są o przesłanie odpowiedniej prośby na adres e-mail: konferencje@uj.edu.pl po zakończeniu procesu rejestracji.
Anulowanie rejestracji przed 15 maja 2019 r. - pełny zwrot (minus opłaty bankowe). Anulowanie po 15 maja 2019 r. - bez zwrotu kosztów.
Prośbę o anulowanie należy złożyć pisemnie. Wszystkie zwroty zostaną zrealizowane po kongresie.